piątek, 29 marca 2019

Bokserska 40




Ponieważ już nie pracuję na etacie muszę trochę przyśpieszyć z pozyskiwaniem nowych mieszkań.
Dlatego gdy brat znalazł mieszkanie niedaleko galerii Mokotów, od razu przystąpiłem do negocjacji.
Właściciel był zdecydowany podpisać z nami umowę, ale ze względu na duże zainteresowanie chciał podnieść cenę o 100zł w stosunku do tego co było na ogłoszeniu. Nie bardzo mi to pasowało bo chciałem ja chciałem cenę z ogłoszenia jeszcze negocjować w dół. Właściciel zgodził się na miesięczne wakacje czynszowe, mieszkanie było 4 pokojowe, więc poza prostą ścianką oddzielającą jeden przechodni pokój nie było tam dużo pracy. Negocjacje skończyły się na tym, że właściciel dostał czynsz o 50 zł większy niż na ogłoszeniu,  Excel pokazywał bezpieczny zysk 1000 zł, więc  podpisaliśmy umowę i zaczęliśmy remont. 
Generalnie moje stanowisko negocjacyjne było osłabione ostatnimi niepowodzeniami przy poszukiwaniu nowego mieszkania, szczegóły opisałem we wpisie na FB






Mankamentem mieszkania były wzorzyste tapety prawie wszędzie i stara wykładzina na podłodze, no i bardzo oryginalny sufit, jakiś eksperyment z minionej epoki ( udało mi się ustalić że miało to wyciszać mieszkania). Ale to nie były problemy z którymi w kreatywny sposób byśmy sobie nie poradzili. Wszystkie tapety zostały ponaprawiane (podklejone w miejscach gdzie zaczęły się odklejać) i pomalowane na biało. Na wykładzinę położyliśmy panele (wykładzina zamiast podkładu). A sufit zostawiliśmy tak jak był, tylko ściankę trochę trudno się robiło :P




Ponieważ zakres prac nie był duży to uwinęliśmy się w trzy tygodnie, remont z wyposażeniem kosztował 12k zł. Trzy pokoje są już wynajęte, na ostatni też jest odzew więc będzie dobrze. 
Od ostatniego remontu bardzo mi się spodobało układanie paneli na budowanej ściance (jest to o wiele przyjemniejsze niż nakładanie i szlifowanie gładzi) więc i w tym mieszkaniu tak zrobiłem.
 








Remont nie był wymagający, a efekt zadowalający, oby więcej takich mieszkań.

Mam ambicje aby blog Wolny Pokój był kompendium wiedzy dla początkującego inwestora. Jeżeli uważasz, że to co robię jest wartościowe to polub fanpage na Facebooku i zapisz się na newsletter, aby nie przegapić kolejnych wpisów.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magellana 9

W tym roku musimy przyspieszyć z pozyskiwaniem mieszkań ponieważ nie osiągam już dochodu z pracy na etacie. Dodatkowo w następnym roku będę...