niedziela, 8 marca 2020

Czumy 12




 Rok 2019 był bardzo udany, planowałem pozyskać cztery mieszkania a udało się pięć. Rok 2020 też zaczął się aktywnie, w lutym znajomy zaproponował nam abyśmy pomogli w zakupie mieszkania. Mieszkanie miało być kupione w celach inwestycyjnych, mieliśmy je wyremontować, podzielić salon aby zwiększyć rentowność i wynajmować na pokoje. Nie jest to typowy podnajem gdzie trzeba zrobić remont w sposób optymalny aby mieszkanie wyglądało ładnie a koszty były jak najniższe. W tym mieszkaniu remont musiał być zrobiony na lata (w końcu to ma być zabezpieczenie na emeryturę). 







Tak poważnego remontu jeszcze nie robiłem, nie mam też takich umiejętności dlatego łazienką, WC i kuchnią zajęli się specjaliści. Jeszcze przed zakupem opracowałem plan podziału salonu.





A po podziale wygląda to tak:








Pomimo nietypowego kształtu udało się podzielić salon i pokoje wyszły bardzo fajne. Szybko znalazły się chętni aby w nich zamieszkać. Reszta mieszkania też wygląda elegancko :)









Łazienka i WC bardzo nowoczesne dodają uroku. W planach na ten rok jest nauczyć się układać płytki aby samemu tworzyć takie cuda.









Mieszkanie w takim stanie wynajęło się bardzo szybko już po dwóch tygodniach wszystkie pięć pokoi zostało wynajęte. Zwrot z inwestycji na razie wynosi tylko 7% ale gdy zostanie oddana stacja metra Bemowo Ratusz na pewno się poprawi. Była to dla mnie fajna przygoda, utwierdza mnie w przekonaniu, że mogę zajmować się trudniejszymi tematami.

Mam ambicje aby blog Wolny Pokój był kompendium wiedzy dla początkującego inwestora. Jeżeli uważasz, że to co robię jest wartościowe to polub fanpage na Facebooku i zapisz się na newsletter, aby nie przegapić kolejnych wpisów.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magellana 9

W tym roku musimy przyspieszyć z pozyskiwaniem mieszkań ponieważ nie osiągam już dochodu z pracy na etacie. Dodatkowo w następnym roku będę...